Ding #20: Grooveshark widget in WordPress

Leuke site is dit. Ik heb een manier gevonden om een widget in de zijbalk te krijgen als je WordPress gebruikt. Kost een klein beetje moeite maar dan heb je wel een playlist op je site staan.

Creëer een playlist en maak daar een widget van. In de laatste stap (“Embed On Your Webpage”) ga je naar de WordPress optie. Klik daarop en vul de gegevens van je WordPress account in. De software plaatst een “draft” in je weblog. Ga naar de beheerskant daarvan en je ziet de draft staan. De code uit deze draft kan je vervolgens kopiëren en in een Text widget plaatsen. Pas eventueel de breedte aan naar iets van 190, dat werkte voor mij goed.

Bij mij staat nu de volgende code (tussen rechte haken, die heb ik hier even weggelaten):
clearspring_widget title=”Grooveshark Widget: Chameleon” wid=”48f3ef6c29317865″ pid=”4a4b27054df4ae39″ width=”190″ height=”400″ domain=”widgets.clearspring.com”

1 Responses to Ding #20: Grooveshark widget in WordPress

  1. Snip schreef:

    toen ik je blog las, dacht ik: waar heeft hij het toch over. Daarna blog van Wien gelezen en toen werd me het duidelijk: widgets. Een term die ik helemaal gemist heb. ‘k Heb vast zitten slapen of alles te snel afgeraffeld.

Plaats een reactie